من و تنهای هایم

من خود خود خودم هستم

عزیز ترینم اومد از سفر

وای که چقد خوشحالم

یه سر پیش هووم بهاره هم رفته

طفلکی هووم کنکور قبول نشده

باز خدا رو شکر من کنکور ندادم

دختر داییم ایسه هم 2000 اورده

اما یک دوست خر خونم که معدلش حتی پیشش 20 بو گند زد اون 49000 آورد

انیسه رشتش ریاضیه و دوستم فاطمه تجربی

من و بهاره هم تجربی هستیم

 انیسه جون قبولیت ببا رتبه 2000 رو بهت تبریک میگم

و دوست عزیزم فاطمه جون ایشالله سال دیگه باهم کنکور میدیم جفتمونم قبولیم اونم پزشکی :))) اعتماد به نفسو حال میکین آخه

دعا کنین زود تر آقامو ببینم تا سوقاتیامو ازش بگیرم

برا هوومم دعا کنین قبول بشه  مرسی گلام که سر زدین

این گلم تقدیم به کسای که سر زدن و خوندن اتفاقای این روز خوب من و

 



نظرات شما عزیزان:

sina
ساعت12:29---12 مرداد 1392
سلام خوبی من سینام
سایت قشنگی داری بیا به من هم سر بزن .سرنزنی موضوع های زیبا را از دست می دی عجله کن نبینی ضرر می کنی .
با تشکر


bidel
ساعت7:08---11 مرداد 1392
in ruzaye sakhte lanati hamishe hast ta nakoshe mano

bidel
ساعت7:08---11 مرداد 1392
in ruzaye sakhte lanati hamishe hast ta nakoshe mano

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 10 مرداد 1392| 18:1 |آتی| |

|________________________┍──────────────┤